Forum www.whitecross.fora.pl Strona Główna www.whitecross.fora.pl
White Cross Airsoft Team
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

NUCLEAR WINTER NIGHT IV 31 stycznia 2015, godzina 1930-0400
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.whitecross.fora.pl Strona Główna -> Imprezy zorganizowane
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 11:26, 21 Gru 2014    Temat postu: NUCLEAR WINTER NIGHT IV 31 stycznia 2015, godzina 1930-0400



Uczestniczyłem dwukrotnie na tej imprezie w ciężkich warunkach pogodowych przy - 25 ( odczuwalna - 31 ) i nie ma co się spodziewać rajskich plaży. Jeśli ktoś chce spróbować własnych sił to należy już zacząć myśleć o przygotowaniu się do niezapominanej przygody.

Jednym z najważniejszych jest przygotowanie granatów by przeciwnik lał po gaciach Smile

Uwaga: Żaden gracz nie może opuścić terenu gry bez zgłoszenia tego faktu u medyka. Na koniec gry przeprowadzone zostanie sprawdzenie obecności. Jeśli liczba nie będzie się zgadzała zarządzone zostaną poszukiwania. Przypominam że gra toczy się w bardzo ciężkich warunkach. Istnieje ryzyko wypadku lub hipotermii dlatego obowiązują nas szczególne środki ostrożności.


Czego można nauczyć się na Nuclear Winter Night

Przygotowanie do bytowania w warunkach zimowych.
Należy być przygotowanym na ok 8h ciągłego działania w temperaturze od 0 do -30 stopni (dokładną prognozę będziemy śledzić tuż przed imprezą mam nadzieję że nie trafi nam się pogoda wiosenna). Należy pamiętać że będąc w ruchu nie odczuwa się dotkliwie niskiej temperatury, ale po zatrzymaniu szybko można się wychłodzić. Regulacja temperatury poprzez nakładanie i zdejmowanie kolejnych warstw ubrania. Z drugiej strony wszystko co ze sobą zabieramy trzeba przez cały czas gry nosić ze sobą.
Dobrze jest zabrać termos z piciem i coś do przegryzienia w trakcie działań. Jeśli będą chmury i będzie leżał śnieg można spodziewać się bardzo dobrej widoczności w nocy. Światła miasta odbijające się od chmur sprawiają, że widoczność w nocy może sięgać nawet 200m. Trzeba też pamiętać, że walka w warunkach zimowych to nie spacerek. Ogień prowadzi się z postawy klęcząc lub leżąc. Można się spodziewać, że ubranie przemoknie. Ciężkie warunki dotkną z pewnością również wasze repliki. W niskich temperaturach awaryjność jest znacznie większa. Warto zaopatrzyć się w zapasową baterię a może i replikę.


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Nie 11:32, 21 Gru 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
White
Dowódcy White Cross



Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 430
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 19:24, 21 Gru 2014    Temat postu:

Ja serdecznie podziękuje, jednak na takie ekstrema to się nie piszę Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 22:25, 21 Gru 2014    Temat postu:

Brzmi fajnie Smile
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 8:42, 22 Gru 2014    Temat postu:

Jak uda mi sie zalatwic komplet gore i jeszcze pare gratow na powazna pogode zimowa to chetnie pojde do tego.

Nie ma zartow bedzie zimno, chyba, ze bedzie dalej jesien ( jak patrze za okno to nawet prawdopodobne).

Na razie moge na... c tylko granatami bo u mnie giwery brak :)
Ale moze cos sie zmieni do konca stycznia ...
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 21:52, 22 Gru 2014    Temat postu:

Trochę strach o replikę Wink
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pią 11:53, 26 Gru 2014    Temat postu:

Zdecydowanie odpadam.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 8:22, 29 Gru 2014    Temat postu:

Opis imprezy



Nuclear Winter Night IV


Termin: 20150131-0201 / 1930-0400
Organizator: Stowarzyszenie FIA, [link widoczny dla zalogowanych]
Miejsce: Okolice Warszawy
Wpisowe: 80 zł. Ilość miejsc ograniczona.
Kontakt: [link widoczny dla zalogowanych]



Stowarzyszenie FIA zaprasza na kolejną, czwartą już edycję symulacji militarnej Nuclear Winter Night.

Po jednej stronie jest Ona – zdradliwa i niebezpieczna, ale bogata w wartościowe artefakty Strefa. Po drugiej jesteście wy: żołnierze i stalkerzy, bandyci i inni nieszczęśnicy, chcący zagarnąć kawałek Zony dla siebie.

Czy sprostacie wyzwaniu?

Założenia imprezy

Nuclear Winter Night jest symulacją pozwalającą przenieść się uczestnikom w realia postnuklearnej zimy.

Odbywa się zawsze styczniową nocą, co zapewnia nam możliwie najtrudniejsze warunki pogodowe - w zeszłych edycjach temperatura odczuwalna sięgała nawet -25 stopni.
Jest to swojego rodzaju test wytrzymałości, charakteru i przygotowania.

Wasi przeciwnicy to nie tylko inni gracze. Waszymi przeciwnikami będą również mróz i śnieg, niedziałające repliki, zamarzająca woda i żywność, ciemność i zmęczenie.

Klasy graczy

Wojsko

Strefa to dzieło szatana i nic z niej nie wolno wynosić, a co już wyniesiono, trzeba odnieść z powrotem i żyć tak, jakby Strefy w ogóle nie było.

Głównym zadaniem wojska jest pilnowanie granicy pomiędzy otwartą a zamkniętą częścią Strefy.

Wojsko rozpoczyna grę jako pierwsze. Oznacza i fortyfikuje granicę, tworzy stanowiska ogniowe, rozmieszcza ładunki pirotechniczne i ustanawia patrole, które w dalszej części rozgrywki poruszać się będą po zamkniętej części Strefy.
Żołnierze nie działają przeciwko stalkerom, ani nie traktują ich jak wrogów. Ich priorytetem jest zniechęcanie obcych do wnikania w obszar zakazany - ostrzał jest tylko sprawdzonym narzędziem.

Stalkerzy

Tak u nas, w Harmont, nazywają zuchwalców, którzy na własne ryzyko przekradają się do Strefy i wynoszą stamtąd wszystko, co im wpadnie w ręce. To nowy, nie znany dotychczas fach.

Celem stalkerów jest szukanie i odnajdywanie cennych artefaktów.

Wiele z nich znajdować się będzie w otwartej części Strefy, gdzie gracze będą mogli również posilić się w barze i powymieniać się tam cennymi wskazówkami z innymi stalkerami. Ci najodważniejsi będą mogli próbować przedostać się do Strefy zamkniętej, pilnie strzeżonej przez wojsko. Na tych, którym się to uda, czekać będą najbardziej wartościowe znaleziska, jakie tylko może zaoferować Zona.

Stalkerzy będą mogli również wykonywać dodatkowe zadania, które dostaną w trakcie rozgrywki od barmana bądź innych postaci. Nagrodą za wykonane zlecenie może być unikalny artefakt, pieniądze lub koordynaty.

Bandyci

Bandyci, podobnie jak stalkerzy, poszukują artefaktów. Wyróżnia ich to, że jedynym dostępnym dla nich sposobem zdobycia artefaktów jest przejęcie ich od innych graczy - kradzieżą, podstępem, groźbą lub zwyczajnie siłą. Bandyci mogą też na własną rękę wyszukiwać artefakty i zastawiać zasadzki w ich pobliżu.

Sposób wyboru bandytów należy do organizatorów i nie zostanie ujawniony.

Inne

Oprócz wymienionych wyżej będą występywały inne, mniej liczne klasy. Zasady ich działania będą ustalane przez organizatorów i dopasowywane do potrzeb fabularnych.

Artefakty

Artefakty to przedmioty oznaczone 3-literowym kodem.

Cenniejsze artefakty będzie można odnaleźć, szukając według koordynatów podanych na początku rozgrywki bądź jako nagroda za wykonane zadania; niektóre artefakty same będą nagrodą. Bardziej pospolite będą rozmieszczone w przypadkowych miejscach zarówno w otwartej, jak i w zamkniętej części Strefy.

Artefakty można transportować wyłącznie w workach zrzutowych lub w rękach (w przypadku większych znalezisk to może być jedyna możliwość). Po śmierci uczestnika gry jego worek zrzutowy może być przeszukany, a wszelkie znalezione tam artefakty trafią do nowego właściciela. Jeśli nikt nie przeszuka zabitego, osoba ta oznacza się off-game i zostawia wszystkie artefakty na miejscu śmierci.

Znaleziska mogą być wymieniane na ruble lub na nagrody - o ile tylko zostaną zwrócone przed końcem gry.

Fanty

Fanty to drobne przekąski, które gracze otrzymają od organizatorów przed rozpoczęciem gry. Podobnie jak artefakty, należy je przenosić w workach zrzutowych, można je też odbierać zabitym.

Swoje fanty można zjeść dopiero po zakończeniu gry, fanty zdobyczne w każdej chwili.

Niezbędne wyposażenie

- worek zrzutowy do przenoszenia fantów i artefaktów,
- czerwona chusta do oznaczania ran,
- światło pulsacyjne do oznaczania off-game,
- woda, wyżywienie i termika pozwalające na działanie w ekstremalnych warunkach przez cały czas trwania symulacji.

System ran

Przed rozgrywką uczestnicy otrzymają od organizatorów karty ran. Karty będą się od siebie różniły i zostaną wybrane losowo, a ich treść gracze będą mogli poznać dopiero w momencie zranienia. Zawsze należy się stosować do poleceń zawartych na karcie.

ROE

- Pojemność magazynków - tyle co oryginał x1,5 (plus to co magazynek nie poda). Np. M16 – 30x1,5=45 + 4 kulki na komorę = 49 kulek na magazynek.
- Granaty - tak.
- Dym - tak.
- Światła strobo, race oświetlające - tak.
- Miny pirotechniczne - tak.
- Sygnalizatory dźwiękowe - działają jak system ostrzegania, nie zabijają.


Opuszczenie terenu gry


Przed opuszczeniem terenu gry należy bezwzględnie poinformować o tym fakcie medyka i/lub organizatorów. Po zakończeniu symulacji zostanie sprawdzona liczba uczestników; jeśli liczba nie będzie zgadzała się ze stanem początkowym zostaną przeprowadzone poszukiwania. NWN odbywa się w wyjątkowo ciężkich warunkach, więc należy zachować odpowiednie środki ostrożności.

Zapisy

Zapisy proszę kierować na adres [link widoczny dla zalogowanych]. Zamknięcie zapisów: 15.01.2015.

Przy zapisie gracze indywidualni i dowódcy grup proszeni są o podanie numeru telefonu.

Po potwierdzeniu przyjęcia zgłoszenia należy przesłać darowiznę wysokości 80 zł na konto:
Stowarzyszenie FIA
69 1030 0019 0109 8530 0041 5787
W tytule przelewu podać: Darowizna na cele statutowe, NWN, nick i team.
Przelew powinien wpłynąć do dnia 16.01.2015.



Zasady mogą ulec drobnym zmianom. Ostateczny ich kształt zostanie przesłany uczestnikom mailowo w rozporządzeniu przygotowawczym ok. tydzień przed symulacją.

[/img]http://www.levro.pl/zdjecia/mapka.jpg[img]


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 8:33, 29 Gru 2014, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 10:09, 29 Gru 2014    Temat postu:

To taki LARP bardziej będzie niż strzelanka Smile podoba mi się Smile
Moglibyśmy wymyślić rolę fabularna dla naszego oddziału. Musimy tylko wiedzieć kto będzie grał Smile
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 10:25, 29 Gru 2014    Temat postu:

W tym roku fajnie było by zbierać fanty według nawigacji Zenka , będziemy w ciągłym ruchu Smile
Muszę przygotować świnię na taką chwilę , a nawet dwie do dyspozycji oraz worek granatów z długą szeroką gumą do dalekiego zasięgu.
Najważniejsze są buty ( dobre zimowe ) ,rękawiczki typowo zimowe , czapka typu polar , kurtka zimowa i na to kamuflaż , termika , plecak ( do granatów Smile .) .

Wpisać się na listę i to jakie ma braki w wyposażeniu (pożyczymy), należy działać już w kwestii przygotowania bo czasu mało .

1. LEVRO
2. ........
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 18:31, 29 Gru 2014    Temat postu:

Bedzie kozacko Twisted Evil

1. LEVRO
2. Conrad - 90 %, ze tak.
3. ........
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 22:26, 01 Sty 2015    Temat postu:

1. LEVRO
2. Conrad - 90 %, ze tak.
3. Zenek
4.
5.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 19:36, 08 Sty 2015    Temat postu:

Niestety, odpadam, mam od 16.01 trzy weekendy zajete ( praca), ze strzelanek w soboty tez d..a zbita.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pią 17:51, 09 Sty 2015    Temat postu:

W dniu dzisiejszym przesłałem zgłoszenie wymienionych osób na imprezę NWN wraz z numerami telefonu .
Oczekuje potwierdzenia i dodatkowych informacji .


1. LEVRO
2. Volf
3. Zenek
4.
5.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pią 18:06, 09 Sty 2015    Temat postu:

Wchodzę do gry.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 14:38, 10 Sty 2015    Temat postu:

Ekstra Smile Będzie się działo Smile
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.whitecross.fora.pl Strona Główna -> Imprezy zorganizowane Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin