Forum www.whitecross.fora.pl Strona Główna www.whitecross.fora.pl
White Cross Airsoft Team
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

11-13/04/2014

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.whitecross.fora.pl Strona Główna -> Strzelanki Balangi
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
White
Dowódcy White Cross



Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 430
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 20:36, 23 Lut 2014    Temat postu: 11-13/04/2014

Kolega organizuje imprezę i chciał by nas zaprosić na strzelanie w tym terminie, poniżej info od niego :
Co ro bisz 11-13-04

a bo słyszałem ze nową ekipę założyłes

i chciałbym Cie z nią zaprosić własnie w tym terminie

Event będzie tam co była inscenizacja czyli w Zambskach Kościelnych w okolicznym lesie zaraz Ci puszczę regulamin

Regulamin Imprezy.
"Idzie Wiosna" 11.04-13.04.2014r.

1.Bezwzględny nakaz używania ochrony oczu o wytrzymałości minimum 500 fps z przyłożenia NIGDY NIE ZDEJMUJ OCHRONY OCZU NA TERENIE GRY. Inaczej zostaniesz wyeliminowany z gry
2. Uczestnicy rozgrywki muszą mieć ukończone 18 lat lub mieć pisemne pozwolenie opiekuna na udział w imprezie ( opiekun przywozi uczestnika i przekazuje osobiście dokument z wyrażeniem zgody na uczestnictwo nieletniego organizatorowi a po skończonym evencie osobiście odbiera uczestnika) minimalny wiek uczestnika to 16 lat
3. Używanie petard i granatów będzie możliwe tylko w wyznaczonych miejscach. Użycie pirotechniki poza tymi miejscami skutkuje dyskwalifikacja uczestnika.
4.Terminatorstwo, czyli nagminne, rozmyślne nie przyznawanie się do trafień będzie surowo karane z możliwością usunięcia gracza z rozgrywki.
Wszelkie spory dotyczące terminatorstwa rozwiązuje moderator gry lub osoba upoważniona oddelegowana do zajścia przez organizatora co musi być poświadczone pisemnym upoważnieniem.
5.Trafienie w broń eliminuje broń. Możesz wtedy sięgnąć po drugą (np pistolet), lub udać się na respawn, skąd powrócisz z działającą bronią ( na respawn udajemy się w kamizelce odblaskowej) Po "śmierci" gracza i respawnie broń może być ponownie użyta.
6.Wandalizm jest całkowicie zakazany.
7. W trakcie nocnej rozgrywki można strzelać tylko i wyłcznie ogniem pojedyńczym
8. Wszyscy uczestnicy wpuszczani są na teren rogrywki z maksymalnie 3 replikami broni jedna krótka dwie dłógie
9. Replika ma posiadać magazynek typu low-cap( w przypadku użycia high- cupów maksymalna liczba kulek w magazynku wynosi 120) , maksymalna liczba fps repliki to 450 każda replika powyżej będzie dopuszczona do rozgrywki ale na cały czas trwania eventu musi być ustawiona w trybie strzału pojedyńczego
10. Każdy uczestnik zaisany na imprezę ma obowiązek podpisać listę obecności i podpisać zapoznanie się z regulaminem znajdującym się u organizatorów.
11. Wszystkie repliki strzelają kulkami biodegradowalnymi
12.Uczestnicy mają zabrać na rozgrywkę latarki i posiadać pełne lub imitujące wyposażenie saperskie( saperka, toporek saperski, nóż lub bagnet) każda drużyna powinna posiadać na stanie przynajmniej dwie małe piły do drewna
13. zawodnik, który trafia na respa MUSI uzupełnić listę u cywilnej obsługi bazy w przypadku nie wyegzekwowania tego punku uczestnik pozostaje na jeszcze jednego respa w bazie i na liście wpisuje podwójne trafienie.
14. Każda z ekip musi dostarczyć do organizatorów radio nastawione na fale z których korzysta dana ekipa.
15.Bezwzględny zakaz deptania młdych sadzonek w przypadku naruszenia tego punktu uczestnik zostanie wydalony z pola walki
16. Zakaz używania otwartego ognia poza wyznaczonymi miejscami
17. Powracajacy z respa są "nietykalni" az do powrotu do bazy i muszą posiadać kamizelkę odblaskową a w okresie od zmierzchu do świtu czerwona lampkę sygnalizacyjną.
18. Organizator nie odowiada za opiekę medyczna przed w trakcie i po rozgrywce, wszelkiego rodzaju uszczerbki sprzętowe lub inne nie podlegają roszczeniu uczestnika do organizatora
19.W miarę swoich możliwości organizator zapewnia dobrą zabawę i miłe wspomnienia,gdy event spodoba się uczestnikom oganizatorzy zapewniają doborową zabawę również w przyszłym roku.

Organizatorzy w każdej chwili mogą zmienićc regulamin rozgrywki a ostateczna wersja regulaminu będzie podana w dniu rozgrywania eventu lub gdyby zmienił się regulamin w trakcie rozgrywki każdy z uczestników będzie zapoznany ze zmianami.
Organizatorzy:)


punkt z kulkami nie jest obowiązujący w 100% Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.whitecross.fora.pl Strona Główna -> Strzelanki Balangi Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin